Πλήρης οδηγός Marketing 2022
23/11/2022 2022-12-11 11:23Πλήρης οδηγός Marketing 2022
Πλήρης οδηγός Marketing 2022
Περιεχόμενα
Ο πλήρης οδηγός Marketing 2022 περιέχει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του marketing.
Οι μέρες των ψυχρών τηλεφωνημάτων, του χτυπήματος σε πόρτες και της παραδοσιακής διαφήμισης έχουν τελειώσει. Ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει τουλάχιστον 5 ώρες την ημέρα στο διαδίκτυο. Αυτό το απλό γεγονός είναι ο λόγος για τον οποίο χρειάζεστε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Αλλά, αν αυτό δεν κάνει να διαβάζετε. φθηνότερες και πιο στοχευμένες από τις τηλεοπτικές, έντυπες και ραδιοφωνικές διαφημίσεις. Υπάρχουν πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο Google κάθε μέρα. Η επισκεψιμότητα από το Google είναι πιο πιθανό να μετατραπεί από οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι το #1 κανάλι επικοινωνίας. Το 91% των καταναλωτών ελέγχουν το email τους σε καθημερινή βάση. Για κάθε 1 δολάριο που δαπανάται, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παράγει 38 δολάρια ROI. Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Οι εταιρείες που δημοσιεύουν blogs σε τακτική βάση βλέπουν 4x περισσότερη επισκεψιμότητα από τους ιστότοπους που δεν παράγουν περιεχόμενο.
Στην πραγματικότητα το μέσο κόστος ανά πώληση μειώνεται κατά 80% μετά από συνεχείς δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ. Αν θέλετε να αναπτυχθείτε ταχύτερα και πιο έξυπνα, χρειάζεστε μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο πλήρης οδηγός Marketing 2022 περιλαμβάνει την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για το πώς η επιχείρησή σας θα χρησιμοποιήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις μηχανές αναζήτησης, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το περιεχόμενο για την προώθηση της επιχείρησής σας.
Ακούγεται εύκολο, σωστά; Δυστυχώς, δεν είναι. Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να εφαρμόσουν τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
Αποτυγχάνουν για έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Δεν έχουν επαρκείς γνώσεις
- Δεν έχουν αρκετό χρόνο
- Δεν έχουν αρκετή εμπειρία
Τώρα, εδώ είναι τα καλά νέα…
Θα σας παρέχουμε όλα όσα χρειάζεστε για να εφαρμόσετε τη τον πλήρη οδηγό marketing 2022
Θα σας διδάξουμε τις συντομότερες λύσεις για να επιτύχετε γρήγορα αποτελέσματα και τις σίγουρες μακροπρόθεσμες στρατηγικές που θα ωθήσουν το εμπορικό σήμα σας στο επόμενο επίπεδο. Αυτή είναι η μυστική μας σάλτσα. Πρόκειται για την ενοποίηση όσων έχει δει το πρακτορείο μας να λειτουργούν μετά από μελέτη των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ των μεγάλων παικτών, όπως το HubSpot και το Digital Marketer. Αυτό που πρόκειται να μάθετε αξίζει πάνω από 5.000,00 δολάρια σε συμβουλές.
Είστε έτοιμοι; Ας ξεκινήσουμε.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ
Ας μπούμε κατευθείαν στο θέμα. Το Διαδίκτυο είναι πολύ απλό. Μπορείτε να μιλήσετε με τους φίλους και την οικογένειά σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε να αναζητήσετε το αγαπημένο σας περιεχόμενο στο Google ή στο YouTube. Μπορείτε να διαβάζετε και να μαθαίνετε από τα ιστολόγια που βρίσκετε. Και μπορείτε να ελέγχετε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Και, το πιο σημαντικό, μπορείτε να ξοδέψετε τα χρήματά σας!
Αν διαβάζετε τον πλήρη οδηγό Marketing 2022, τότε πιθανώς σας ενθουσιάζει περισσότερο το γεγονός ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν χρήματα. Θέλετε οι άνθρωποι να ξοδεύουν τα χρήματά τους μαζί σας! Αυτή είναι η ακριβής στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να τριπλασιάσετε τις πωλήσεις σας:
- Φτιάξτε το Avatar του πελάτη σας
- Αύξηση της ευαισθητοποίησης και της ορατότητας
- Drive Website Traffic
- Μετατρέψτε την κυκλοφορία
- Αύξηση του ποσοστού μετατροπής
- Αύξηση των πωλήσεων
Αν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, πρέπει να αυξήσετε επιτυχώς την αναγνωρισιμότητα, την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές. Θα μάθετε ακριβώς πώς να το κάνετε αυτό. ματιά σε αυτόν τον χάρτη στρατηγικής.
ΨΗΦΙΑΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ – ΞΕΚΙΝΉΣΤΕ ΕΔΏ
ΑΎΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΉΣ ΜΕΣΩ ΠΛΗΡΗ ΟΔΗΓΟΥ MARKETING
Επενδύστε σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική (6-12 μήνες)
Δημιουργήστε περιουσιακά στοιχεία για να προωθήσετε την επιχείρησή σας με το χαμηλότερο κόστος. Επενδύστε στο SEO, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το email και το μάρκετινγκ περιεχομένου.
ΆΜΕΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΎ ΤΌΠΟΥ
Επενδύστε σε μια βραχυπρόθεσμη στρατηγική (3-6 μήνες)
Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις μηχανές αναζήτησης για να τοποθετήσετε διαφημίσεις που θα οδηγήσουν άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
ΜΕΤΑΤΡΈΨΕΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑ
Επενδύστε σε έναν ιστότοπο με επίκεντρο την κάλυψη
Απολαύστε την εισερχόμενη επισκεψιμότητα με έναν ιστότοπο εστιασμένο στη μετατροπή. Χρησιμοποιήστε το WordPress για να δημιουργήσετε έναν ελκυστικό, φιλικό προς το χρήστη και ανταποκρινόμενο ιστοσελίδα.
ΑΎΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΎ ΜΕΤΑΤΡΟΠΉΣ
Επενδύστε στο Lead Nurturing
Αυξήστε τα σημεία επαφής με άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με το εμπορικό σήμα σας. Επενδύστε στην επαναληπτική αγορά, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το μάρκετινγκ περιεχομένου.
ΕΥΚΟΛΊΑ ΠΩΛΉΣΕΩΝ
Γραμμή τερματισμού
Αυτός ο χάρτης στρατηγικής δείχνει πώς οι υπηρεσίες μας μπορούν να επηρεάσουν τις πωλήσεις από την αρχή έως το τέλος.
ΠΕΛΆΤΕΣ
Η ικανότητα πραγματικής κατανόησης των πελατών σας συχνά υποτιμάται. Τίποτα δεν θα λειτουργήσει αν η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι προσαρμοσμένη στο κοινό σας.Εάν δεν εφαρμόσετε τον πλήρη οδηγό marketing.
Τίποτα δεν θα δουλέψει αν δεν το κάνετε εσείς. Πρέπει να ερευνήσετε και να αναπτύξετε ένα άβαταρ πελάτη. Ένα άβαταρ πελάτη είναι μια ανάλυση των στόχων, των ενδιαφερόντων, των σημείων πόνου και άλλων δημογραφικών χαρακτηριστικών του κοινού σας.
ΠΕΛΆΤΗΣ
Το άβαταρ του πελάτη σας θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε διαφημίσεις που λειτουργούν. Οι διαφημίσεις σας θα είναι τόσο σχετικές με το κοινό σας που θα έχετε πολλές εμφανίσεις, κλικ και
μετατροπές. Η κατανόηση των πελατών σας είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Πώς ερευνάτε τους πελάτες σας;
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ερευνήσετε τους πελάτες σας για να αναπτύξετε ένα avatar. Ρίξτε μια ματιά στην επόμενη σελίδα για μερικές από τις συστάσεις μας.
1 ) Αναλύστε τους τρέχοντες πελάτες σας Ρίξτε μια ματιά στους τρέχοντες πελάτες σας. Ποιοι είναι αυτοί; Τι τους αρέσει; Πόσο χρονών είναι; Πού βρίσκονται;
Ψάξτε βαθιά και δείτε αν μπορείτε να εντοπίσετε τάσεις. Είναι πιθανό να διαπιστώσετε ότι υπάρχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά που έχουν οι πελάτες σας.
2) Αναλύστε τους ανταγωνιστές σας
Τώρα που κοιτάξατε μέσα, ας ρίξουμε μια ματιά έξω. Τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας; Ποιες είναι οι προτιμήσεις των καταναλωτών στον κλάδο σας; Όταν αναλύετε τους ανταγωνιστές σας, κάντε στον εαυτό σας τις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Ποια είναι η μοναδική τους πρόταση πώλησης; Πώς τοποθετούνται στον κλάδο σας;
- Πώς είναι σχεδιασμένος ο δικτυακός τους τόπος; Εάν πιστεύετε ότι είναι επιτυχημένοι, έχει νόημα να ενσωματώσετε κάποια στοιχεία στον δικό σας ιστότοπο;
- Πώς είναι οι λογαριασμοί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Πόσους οπαδούς έχουν; Έχουν εμπλοκή; Ποιο είναι το μήνυμά τους προς το κοινό τους;
- Πόσο ισχυρή είναι η παρουσία τους στις μηχανές αναζήτησης; Πληρώνουν για διαφημίσεις στο Google; Έχουν #1 κατατάξεις; Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το SEM Rush για να το διαπιστώσετε αυτό. Κάνουν μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή blogging; Κοιτάξτε το ιστολόγιό τους και τις φόρμες opt-in ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αν δεν έχει χαλάσει, μην το διορθώνετε. Εάν υπάρχει κάποιος ηγέτης του κλάδου στην αγορά σας, προσπαθήστε να μάθετε όσο περισσότερα μπορείτε. Δεν χρειάζεται να τους “αντιγράψετε”. Αλλά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά που μαθαίνετε και να τους συντρίψετε! Όσον αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τις αξιολογήσετε:
- Αναφορές για τον κλάδο: υπάρχουν πολλές ειδικές αναφορές για τον κλάδο που αναλύουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών για εσάς. Η SBA συνιστά τη χρήση του Bureau of Economic Analysis.
- Διεξαγωγή ερευνών: αν δεν μπορείτε να βρείτε σημεία δεδομένων για αυτό που ψάχνετε, χρησιμοποιήστε το Google Surveys. Είναι ο ευκολότερος τρόπος για να λάβετε γρήγορα και όλο το Διαδίκτυο. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια έρευνα και να τη στοχεύσετε σε χρήστες συγκεκριμένων κλάδων σε όλο το διαδίκτυο για να τη συμπληρώσουν.
3 ) Χρησιμοποιήστε το Facebook Audience Insights Αυτό είναι το αγαπημένο μας. Το Facebook Audience Insights είναι ισχυρό. Σας επιτρέπει να προσθέσετε δημογραφικά στοιχεία και θα εμφανίσει αυτόματα τις τάσεις που σχετίζονται με αυτά τα δημογραφικά στοιχεία. Θα σας δείξει τα κορυφαία ενδιαφέροντα του κοινού σας, την ηλικία του, τις συμπεριφορές του τρόπου ζωής του και πολλά άλλα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Audience Insights ακόμη και αν δεν έχετε πελάτες. Κάντε την καλύτερη δυνατή εικασία για το ποιοι νομίζετε ότι είναι οι πελάτες σας και επιτρέψτε στις πληροφορίες που θα συγκεντρώσετε να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε το άβαταρ του πελάτη σας. Μόλις αρχίσετε να εφαρμόζετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορείτε να στοχεύσετε σε διάφορα τμήματα του άβαταρ των πελατών σας. Με βάση την ανταπόκριση, μπορείτε να συνεχίσετε να βελτιώνετε το άβαταρ των πελατών σας.
Περιουσιακά στοιχεία.
Πρέπει να επενδύσετε σήμερα σε περιουσιακά στοιχεία που θα αποφέρουν κέρδη αύριο. Τα περιουσιακά στοιχεία είναι κορυφαία κατάταξη SEO, οπαδοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν τα έχετε αυτά, μπορείτε να οδηγήσετε χιλιάδες “δωρεάν” και “οργανικά” αποτελέσματα. Αυτά τα αποτελέσματα αποτελούνται από χιλιάδες εμφανίσεις και κλικ στον ιστότοπό σας. Αν πουλάτε κάτι σπουδαίο, αυτή η δωρεάν κυκλοφορία θα μετατραπεί σε πωλήσεις.
Μακροπρόθεσμα. Τουλάχιστον, σχεδιάζετε 6-12 μήνες για την ανάπτυξη των ψηφιακών σας μέσων μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, βοηθήσαμε μια μικρή επιχείρηση να δημιουργήσει πωλήσεις ύψους 96.664,98 δολαρίων σε μόλις 5 μήνες μέσω του SEO. Η διαδικασία αυτή θα πρέπει πραγματικά να συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής της επιχείρησής σας. Η οικοδόμηση της μάρκας σας είναι μια συνεχής διαδικασία και όσο συνεχίζετε να χτίζετε, τόσο μεγαλύτερη δυναμική θα έχετε στο μέλλον. Επίσης, παρεμπιπτόντως – αν είστε περισσότερο βραχυπρόθεσμος τύπος, μην ανησυχείτε. Στην επόμενη ενότητα, θα μάθετε κάποιες συντομεύσεις. Προς το παρόν, ας μιλήσουμε για το πώς μπορείτε να αναπτύξετε τα περιουσιακά στοιχεία του ψηφιακού
Μακροπρόθεσμη στρατηγική μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για την αύξηση των πωλήσεων
Οι άνθρωποι είναι 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν από μάρκες που ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αφορά την ανάπτυξη εμπιστοσύνης και την οικοδόμηση μιας μακροχρόνιας σχέσης με το κοινό σας. Ωστόσο, για να φτάσετε σε αυτό το σημείο, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα κοινό από οπαδούς. Και το πιο σημαντικό, ένα κοινό οπαδών που να εμπλέκεται με την επωνυμία σας. Για να δημιουργήσετε το κοινό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχετε δύο επιλογές:
1 ) Χρησιμοποιήστε πληρωμένη διαφήμιση στοχευμένος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε το κοινό σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το Facebook, καθώς έχει μετατραπεί σε μια πλατφόρμα τύπου pay-to-play. Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε διαφημίσεις “οπαδών” στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Βεβαιωθείτε ότι την καθορίζετε για δημογραφικούς στόχους στο άβαταρ του πελάτη σας. Το επιθυμητό κοινό σας θα δει τις διαφημίσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα του ζητηθεί να ακολουθήσει τη σελίδα σας. Σκεφτείτε τη διαφήμισή σας ως έναν τρόπο να κάνετε ένα “αίτημα φιλίας” στο Facebook ή μια “σύνδεση” στο LinkedIn.
Παρουσιάστε τον εαυτό σας καλά. Ξεκαθαρίστε γιατί οι άνθρωποι πρέπει να γίνουν φίλοι με την επιχείρησή σας. Δώστε τους κίνητρο, ενημερώνοντάς τους για το τι θα κερδίσουν ακολουθώντας την επιχείρησή σας. Αν έχετε αυτά κατά νου, θα δείτε τα βέλτιστα αποτελέσματα. Για να μάθετε περισσότερα, διαβάστε την ανάρτησή μας 10 Βασικά στοιχεία για την επιτυχή εκτέλεση διαφημίσεων στο Facebook
2) Μεγιστοποίηση των οργανικών ευκαιριών. Αν θέλετε να αναπτυχθείτε με βιολογικές μεθόδους, ετοιμαστείτε να δουλέψετε. Θα πρέπει να αλέσετε το χρόνο και να αφιερώσετε κάποιες ώρες για να προωθήσετε το εμπορικό σήμα σας. Αν είστε έτοιμοι να σηκώσετε τα μανίκια σας και να κάνετε τη σκληρή δουλειά, χρησιμοποιήστε αυτές τις αποδεδειγμένα λειτουργικές οργανικές μεθόδους για να αναπτύξετε τη σελίδα σας.
- Ομάδες: Συμμετέχετε σε ειδικές ομάδες του κλάδου και προσθέστε αξία στα μέλη. Μπορείτε να προωθήσετε έμμεσα την επωνυμία σας και να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε αξία πριν προωθήσετε τη σελίδα σας.
- Ακολουθεί: Βρείτε σελίδες που ακολουθούν οι πελάτες σας. Θα το ξέρετε ήδη αυτό επειδή έχετε δημιουργήσει το άβαταρ των πελατών σας και γνωρίζετε τι τους αρέσει. Ξεκινήστε να ακολουθείτε άτομα που ταιριάζουν με το άβαταρ των πελατών ακολουθήσουν και αυτοί.
- Hashtags: Χρησιμοποιήστε hashtags σε κάθε ανάρτηση που δημοσιεύετε. Εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν καθημερινά hashtags για περιεχόμενο. Εάν η επιχείρησή σας χρησιμοποιεί hashtags που ευθυγραμμίζονται με το περιεχόμενό σας, θα αυξήσετε την προβολή της μάρκας σας και πιθανότατα θα δείτε μια αύξηση των οπαδών σας.
- Περιεχόμενο: Δημοσιεύστε εξαιρετικό περιεχόμενο που το κοινό σας θα μοιραστεί. Χρησιμοποιήστε το avatar του πελάτη σας και δημοσιεύστε περιεχόμενο που είναι ενδιαφέρον για το κοινό σας. Εάν το κοινό σας μοιράζεται το περιεχόμενό σας, θα προσεγγίσετε επίσης περισσότερους ανθρώπους και θα δείτε αύξηση των ακολούθων σας
Τι πρέπει να κάνετε μόλις αναπτύξετε το κοινό σας;
Πείτε ιστορίες που κάνουν δύο πράγματα. Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικές με το κοινό σας. Και δεύτερον, βεβαιωθείτε ότι συνδέεται με κάποιο τρόπο με το προϊόν σας. Θυμηθείτε, ο στόχος είναι να οικοδομήσετε μια σχέση με το κοινό σας. Μιλήστε τους με έναν σχετικό τρόπο που έχει νόημα για την επιχείρησή σας.
Μακροπρόθεσμη στρατηγική μάρκετινγκ SEO
Το 91% των διαδρομών στο Διαδίκτυο ξεκινά από μια μηχανή αναζήτησης. Αυτή η ενότητα αφορά τη διασφάλιση ότι η επιχείρησή σας εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης όταν έχει μεγαλύτερη σημασία. Εδώ είναι ο γρήγορος, χωρίς μαλακίες οδηγός για την κατάταξη στην Google. Πρέπει να κάνετε δύο πράγματα. Μόνο δύο πράγματα. Αυτά είναι όλα. Πρώτον, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τον ιστότοπό σας. Σαρώνουν αυτόματα τον ιστότοπό σας. Η δουλειά σας είναι να βεβαιωθείτε ότι αναγνωρίζουν τον ιστότοπό σας
ΤΟ SEO
Δεύτερον, πρέπει να επηρεάσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδείξετε στις μηχανές αναζήτησης ότι ο ιστότοπός σας είναι σχετικός. Πρέπει να είστε παντού.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να:
- Αύξηση των backlinks
- Αύξηση των κοινωνικών σημάτων
- Αύξηση του περιεχομένου
Με απλούστερους όρους, πρέπει να:
- Να εμφανίζεται σε άλλους ιστότοπους (να είναι δημοφιλής)
- Αύξηση των κοινοποιήσεων των δημοσιεύσεών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (να έχετε οπαδούς που πραγματικά σας συμπαθούν)
- Δημοσιεύστε αναρτήσεις που είναι σχετικές (κουτσομπολιό)
Για να εφαρμόσετε αποτελεσματικά τη στρατηγική SEO σας, πιθανότατα θα χρειαστείτε έναν τεχνικό ιστότοπου και έναν γκουρού δημοσίων σχέσεων μαζί. Αν δεν είστε αυτό, τότε ειλικρινά, πρέπει να προσλάβετε ένα πρακτορείο που ξέρει τι κάνει. Αλλά αν επιμένετε να γνωρίζετε την πλήρη διαδικασία SEO, διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας για να βελτιώσετε την κατάταξη SEO.
Μακροπρόθεσμη στρατηγική για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να μην είναι η πιο ωραία μορφή μάρκετινγκ, αλλά απέχει πολύ από το να πεθάνει. Οι άνθρωποι ελέγχουν καθημερινά το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο. Και αυτός είναι κάθε λόγος για τον οποίο η επιχείρησή σας πρέπει να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Αν θέλετε χιλιάδες επαφές ηλεκτρονικού επτά λέξεις. Δημιουργήστε έναν μαγνήτη. Και προωθήστε τον.
Μαγνήτης μολύβδου
Ένας μαγνήτης μολύβδου είναι μια προσφορά. Πιθανώς το έχετε ξαναδεί αυτό. Εδώ είναι μια λίστα με μαγνήτες μολύβδου:
- Δωρεάν eBook
- Δωρεάν λίστα ελέγχου
- Δωρεάν φύλλα εξαπάτησης
- Δωρεάν πρότυπα
- Δωρεάν διαβουλεύσεις
- Δωρεάν κουίζ
- Δωρεάν επίδειξη
- Δωρεάν έκπτωση
- Δωρεάν αποστολή
Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Τώρα, το θέμα είναι το εξής – δεν χρειάζεται να αναπτύξετε ένα σωρό μαγνήτες μολύβδου. Χρειάζεστε μόνο έναν καλό. Χρησιμοποιήστε το άβαταρ του πελάτη σας και προσδιορίστε ένα πράγμα που μπορείτε να διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του.
Προώθηση
Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε τους μαγνήτες σας. Μπορείτε να το προωθήσετε στον ιστότοπό σας. Ή, μπορείτε να το προωθήσετε μέσω διαφήμισης. Για να προωθήσετε τους μαγνήτες μολύβδου στον ιστότοπό σας, χρησιμοποιήστε ένα από τα ακόλουθα:
- Πλωτή μπάρα
- Πλαϊνές γραμμές
- Lightboxes
Με πιο απλά λόγια, πάρτε “αυτά τα αναδυόμενα πράγματα που εμφανίζονται” όταν διαβάζετε ιστολόγια σε άλλους ιστότοπους. Για να προωθήσετε τους μαγνήτες σας μέσω διαφήμισης, κάντε τα εξής:
- Δημιουργήστε μια διαφήμιση
- Στοχεύστε το στο avatar του πελάτη σας
- Μετατροπή των κλικ σε email leads
Η διαφήμιση είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε τους μαγνήτες σας και να αυξήσετε τη λίστα σας. Και, αυτό θα είναι πιο σημαντικό στην επόμενη ενότητα, η οποία εξηγεί τις στρατηγικές συντομότερης αντιμετώπισης που μπορεί να χρησιμοποιήσει η επιχείρησή σας για να δει περισσότερα αποτελέσματα.
Η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να οδηγήσει σε άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Και σήμερα, η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελείται κυρίως από τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θυμηθείτε, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι φθηνές, στοχευμένες και λειτουργούν. Οι διαφημίσεις στις μηχανές Και τα δύο είναι γρήγορα και αποτελεσματικά. Μπορείτε να ξεκινήσετε διαφημίσεις και να οδηγήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτό θα σας επιτρέψει να συλλάβετε την κυκλοφορία και να επιταχύνετε τη διαδικασία των πωλήσεων. Ο στόχος σας θα είναι να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις που οδηγούν σε κλικ με χαμηλό κόστος.
Να πώς λειτουργεί αυτό
Δημιουργείτε μια διαφήμιση. Ο κόσμος κάνει κλικ. Μόλις κάνουν κλικ σε αυτό, καταλήγουν στον ιστότοπό σας. Έχουν δύο επιλογές – να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.
Το 95-9% των ανθρώπων δεν θα αγοράσουν με την πρώτη τους επίσκεψη. Αυτή είναι η ομάδα στην οποία πρέπει να εστιάσετε περισσότερο. Έκαναν κλικ στη διαφήμισή σας για κάποιο λόγο. Τους ενδιέφερε.Ως εκ τούτου, είναι λογικό να συνεχίσουμε να τους απευθυνόμαστε στην αγορά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω της επαναληπτικής αγοράς, του μάρκετινγκ περιεχομένου.
Αυτό θα σας επιτρέψει να αυξήσετε τα σημεία επαφής και να τους φέρετε πιο κοντά στην αγορά των προϊόντων σας. Θα το καλύψουμε αυτό στην επόμενη ενότητα. Αν και, σε γενικές γραμμές, αυτή η σύντομη διαδρομή αφορά τη χρήση της διαφήμισης για να κατευθύνετε τους ανθρώπους να σκεφτούν ότι οι άνθρωποι αγοράζουν τα προϊόντα σας. Τώρα, ας ψάξουμε βαθιά.
Να τι πρέπει να ξέρετε για να είστε επιτυχημένοι
Για να είστε επιτυχημένοι, πρέπει να καταλάβετε μερικά πράγματα.
- Η διαφορά μεταξύ “ψυχρής, θερμής και θερμής” κυκλοφορίας
- Πώς να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας
- Πώς να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα που έχουν σημασία – μετατροπές αποτελεσματικοί με τις διαφημίσεις σας.
Κρύα, ζεστή και καυτή κυκλοφορία
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας έχει θερμοκρασία. Υπάρχουν επισκέπτες του ιστότοπου που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από άλλους.
Εκείνοι που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν θεωρούνται “καυτοί”, ενώ εκείνοι που είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν είναι “ψυχροί”. Εκείνοι που είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν είναι “ψυχροί” και εκείνοι που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν είναι “καυτοί”. Όλοι θέλουν καυτή κίνηση. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με το εμπορικό σήμα, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Είναι πιο πιθανό να αγοράσουν επειδή γνωρίζουν ήδη τι είναι η επιχείρησή σας.
Εάν είστε νέοι στη διαφήμιση, η περισσότερη από την επισκεψιμότητά σας θα είναι ψυχρή. Δεν γνωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Δεν γνωρίζουν τι είναι η επιχείρησή σας. Και, δεν σας εμπιστεύονται. Αυτό το κοινό είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσει. Τώρα, εδώ είναι το βασικό συμπέρασμα.
Πρέπει να θέσετε ρεαλιστικές προσδοκίες.
Εάν οδηγείτε νέα, ψυχρή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, προγραμματίστε χαμηλότερο ποσοστό μετατροπής. Θα χρειαστεί να διαφημίζετε συνεχώς το κοινό σας για να το ζεστάνετε. Θυμηθείτε, όσο πιο
θερμή είναι η επισκεψιμότητά σας, τόσο πιο πιθανό είναι να τη μετατρέψετε. Σχεδιάστε να διαφημιστείτε για τουλάχιστον 3 μήνες πριν μετρήσετε την επιτυχία. Πώς να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας Η στάση “βάλτε το και ξεχάστε το” απέναντι στις αποτυχίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, το 70% των διαφημίσεων Google και Facebook αποτυγχάνουν. Και, πιθανότατα αυτός είναι ο λόγος. Φροντίστε να ξεκινήσετε μια σειρά διαφημίσεων, επειδή δεν ξέρετε ποια θα έχει την καλύτερη απόδοση. Μόλις ξεκινήσετε τις διαφημίσεις σας, παρακολουθήστε τις σε συνεχή βάση. Ορισμένες διαφημίσεις θα ξεπεράσουν άλλες. Και είναι σημαντικό να ξοδεύετε τα χρήματά σας σε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αναλύσετε τις διαφημίσεις σας, αλλά εδώ είναι τα πιο συνηθισμένα σημεία βελτιστοποίησης:
- Αναλύστε το σκορ συνάφειας Αυτός είναι ο ταχύτερος τρόπος για να εντοπίσετε τις διαφημίσεις με τις καλύτερες επιδόσεις. Η βαθμολογία διαφημιστικές πλατφόρμες και κατατάσσει τη συνάφεια των διαφημίσεών σας. Μετριέται από τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ανταποκρίνονται στις διαφημίσεις σας. Όσο μεγαλύτερη εμπλοκή λαμβάνουν οι διαφημίσεις σας, τόσο πιο σχετικές είναι οι διαφημίσεις σας γενικά.
- Αναλύστε τα κοινά Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας σε διάφορα κοινά. Στη συνέχεια, εντοπίστε ποιο κοινό ανταποκρίνεται καλύτερα στις διαφημίσεις σας. Μπορείτε να εξετάσετε τη βαθμολογία συνάφειας των διαφημίσεων, τα ποσοστά μετατροπής και άλλες μετρήσεις για να το προσδιορίσετε αυτό. Ανάλυση δεδομένων απόδοσης Για να βελτιστοποιήσετε πραγματικά τη διαφημιστική σας καμπάνια, αναλύστε τα δεδομένα απόδοσης. Προσδιορίστε την καλύτερη ώρα της ημέρας και την καλύτερη ημέρα της εβδομάδας για να τρέξετε τις διαφημίσεις σας. Καθορίστε αν έχετε περισσότερες μετατροπές από κινητές συσκευές ή από επιτραπέζιους υπολογιστές. Μάθετε ποιο φύλο ή ποια λέξη-κλειδί μετατρέπει περισσότερο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κοσκινίσετε τα δεδομένα απόδοσης για να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας. Πώς να μετράτε την απόδοση της επένδυσης και να παρακολουθείτε τις μετατροπές. Η ομορφιά της διαδικτυακής διαφήμισης είναι ότι μπορείτε να μετρήσετε την ακριβή απόδοση της επένδυσης. Αυτό θα σας επιτρέψει να αναλύετε, να μετράτε και να κλιμακώνετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Οι περισσότερες μεγάλες διαφημιστικές πλατφόρμες θα έχουν τη δυνατότητα να εγκαταστήσουν την παρακολούθηση μετατροπών στις διαφημίσεις σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε πόσοι άνθρωποι μετατράπηκαν από τις διαφημίσεις σας. Εάν δραστηριοποιείστε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μπορείτε να μάθετε το ακριβές ποσό των δολαρίων σε έσοδα που αποκομίσατε από τις διαφημίσεις σας. Εάν συλλέγετε leads, μπορείτε να αποδώσετε μια αξία σε δολάρια στα leads σας για να προσδιορίσετε την απόδοση σας.
Εδώ είναι ο αλάνθαστος οδηγός για να εγκαταστήσετε την παρακολούθηση μετατροπών στις διαφημίσεις σας:
- Συνδεθείτε στο λογαριασμό διαφημίσεων
- Βρείτε την καρτέλα “μετατροπές”
- Δημιουργήστε έναν κωδικό pixel για την παρακολούθηση των μετατροπών
- Επικολλήστε τον κώδικα pixel στον ιστότοπό σας
- Ενεργοποιήστε την παρακολούθηση μετατροπών στις διαφημίσεις σας
Οι περισσότερες διαφημιστικές πλατφόρμες διαθέτουν βήμα προς βήμα οδηγούς για το πώς να εγκαταστήσετε την παρακολούθηση μετατροπών. Ωστόσο, τα 5 παραπάνω βήματα είναι ουσιαστικά το μόνο που χρειάζεται για να ξεκινήσετε την παρακολούθηση των μετατροπών ώστε να κλιμακώσετε την καμπάνια σας. Τώρα που παρακολουθείτε τις μετατροπές, ας μιλήσουμε για την αύξηση του ποσοστού μετατροπής σας.
Πρέπει να αυξήσετε τα σημεία επαφής σας με τους δυνητικούς αγοραστές. Όσο περισσότερες φορές οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, τόσο πιο πιθανό είναι να συνεργαστούν μαζί σας.
Σε αυτό το σημείο, έχετε κάνει ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα:
- Επένδυση σε μακροπρόθεσμες στρατηγικές για την αύξηση της προβολής και της αναγνωρισιμότητας
- Επενδύσατε σε μια βραχυπρόθεσμη στρατηγική για να οδηγήσετε άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
Είτε ακολουθήσατε σύντομες διαδρομές είτε κάνατε μακρύ ταξίδι, οι προσπάθειές σας θα οδηγήσουν τελικά τους ανθρώπους στο στάδιο της “σκέψης” για να συνεργαστούν μαζί σας. Αυτή η ενότητα αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να μετακινήσετε τους ανθρώπους από την εξέταση στην πραγματική αγορά των προϊόντων σας.
Υπάρχουν τρία πράγματα που μπορείτε να κάνετε:
- Επαναπροώθηση
- Αυτοματοποίηση email
Αν έχετε δει ποτέ συνεχείς διαφημίσεις μετά την επίσκεψη σε έναν ιστότοπο, τότε σας έχουν κάνει remarketed στο παρελθόν. Το Remarketing είναι ένας τύπος διαφήμισης που απευθύνεται σε άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει πρόσφατα με το εμπορικό σήμα σας. Είτε το θεωρείτε ενοχλητικό είτε όχι, λειτουργεί. Έχουμε διαχειριστεί εκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες για μικρές επιχειρήσεις. Και, αυτό που έχουμε διαπιστώσει ότι είναι σταθερό για τους περισσότερους πελάτες μας, είναι ότι οι διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ έχουν υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.
Θυμηθείτε, η “καυτή” κυκλοφορία είναι πιο πιθανό να αγοράσει από την “ψυχρή κυκλοφορία”. Τα άτομα που έχουν επισκεφθεί τις σελίδες των προϊόντων και των υπηρεσιών σας θεωρούνται “καυτή” κίνηση. Το συνεργαστούν μαζί σας. Δείτε την επόμενη σελίδα για να δείτε πώς μοιάζει μια διαφήμιση remarketing.
Μπορείτε να ξεκινήσετε διαφημίσεις επαναληπτικής αγοράς στις περισσότερες διαφημιστικές πλατφόρμες, όπως Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest και Twitter.
Η ρύθμιση είναι παρόμοια με την παρακολούθηση μετατροπών. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι:
- Δημιουργήστε ένα κοινό επαναληπτικής προώθησης
- Εγκαταστήστε το pixel εντοπισμού στον ιστότοπό σας
- Περιμένετε μέχρι το κοινό σας να έχει ένα ορισμένο αριθμό ατόμων
Μόλις το κοινό σας για επαναληπτική αγορά πληροί το ελάχιστο μέγεθος κοινού (διαφορετικό για κάθε πλατφόρμα), μπορείτε να αρχίσετε να εκτελείτε τις διαφημίσεις σας. Αλλά πριν τρέξετε τις διαφημίσεις σας, βεβαιωθείτε
Πώς να τμηματοποιήσετε το κοινό σας για το remarketing
Αν και υπάρχουν πολλές βέλτιστες πρακτικές για το remarketing, συνιστούμε να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα με βάση το τι τους ενδιέφερε στον ιστότοπό σας. Συγκεκριμένα, μπορεί να θέλετε να τμηματοποιήσετε τη λίστα επαναληπτικών αγορών σας με βάση:
- Άτομα που έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων ή υπηρεσιών
- Άτομα που έχουν περάσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στον ιστότοπό σας
- Άτομα που έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας συγκεκριμένο αριθμό φορών
- Άτομα που έχουν εγγραφεί στη λίστα email σας
- Άτομα που έχουν αγοράσει από εσάς στο παρελθόν
Με την τμηματοποίηση της λίστας επαναληπτικών αγορών σας, θα είστε σε θέση να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας στο κοινό σας και να τις εξατομικεύσετε με βάση τις προτιμήσεις του.
Πώς ο αυτοματισμός email ταιριάζει στη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ
Η αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας οργανικός τρόπος για να φροντίσετε τους πελάτες σας και να αυξήσετε τα σημεία επαφής.
Οι αυτοματοποιημένες ακολουθίες email, ή “καμπάνιες στάγδην”, είναι ακολουθίες προ-δημιουργημένων email που αποστέλλονται σε συγκεκριμένα άτομα στη λίστα email σας.
Οι αποτελεσματικές ακολουθίες email ζεσταίνουν τους πελάτες σας και τους φέρνουν πιο κοντά στην αγορά των προϊόντων σας.
Δείτε στην επόμενη σελίδα ένα παράδειγμα μιας ακολουθίας email.
Φανταστείτε ότι πουλάτε συμπληρώματα υγείας.
Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ακολουθία email με τα ακόλουθα κομμάτια περιεχομένου.
- Ένα ιστολόγιο για τη σημασία της υγείας
- Μια μελέτη περίπτωσης για το πώς τα συμπληρώματα υγείας σας βοήθησαν έναν πελάτη να γίνει υγιής
- Έκπτωση στα συμπληρώματα υγείας που θα σας βοηθήσουν να γίνετε υγιείς
Παρατηρήστε ότι το πρώτο email δεν είναι προσφορά πωλήσεων.
Όπως μπορείτε να δείτε στο παράδειγμα, ξεκινά με την προσθήκη αξίας με ένα ιστολόγιο. Μόλις καταναλωθεί η αξία του ιστολογίου και το lead ενθουσιαστεί, μπορείτε να στείλετε ένα άλλο email με μια μελέτη περίπτωσης. Αυτή τη φορά η μελέτη περίπτωσης αφορά τα προϊόντα σας. Τώρα ο επικεφαλής καταλαβαίνει την αξία της υγείας και πώς κάποιος έγινε υγιής μέσω των προϊόντων σας. Στο τελευταίο μήνυμα ηλεκτρονικού τους κίνητρα με μια προσφορά περιορισμένου χρόνου. Πώς να φτιάξετε την καμπάνια αυτοματισμού email σας
Βήμα 1) Επιλέξτε ένα λογισμικό αυτοματοποίησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Συνιστούμε τη χρήση του Active Campaign. Είναι φθηνό και απλό να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες αυτοματοποίησης που διαθέτουν.
Βήμα 2) Διαμορφώστε την ακολουθία email σας. Πόσα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να στείλετε; Πόσο μεγάλη θα πρέπει να είναι η καθυστέρηση μεταξύ των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας; Οι απαντήσεις θα εξαρτηθούν από τον κύκλο των πωλήσεών σας. Εάν έχετε σύντομο κύκλο πωλήσεων, δεν θα πρέπει να χρειάζεστε τόσα πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να μετατρέψετε νέες πωλήσεις. Εάν έχετε μακρύ κύκλο πωλήσεων, θα χρειαστείτε περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ίσως μεγαλύτερη καθυστέρηση μεταξύ των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. κύκλο πωλήσεων 1 έτους. Έχει πάνω από 100 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ακολουθία του που αποστέλλει σε διάστημα 12 μηνών. Τι θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας;
Βήμα 3) Καθορίστε τι θα αφορούν τα email σας. Σε γενικές γραμμές, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να προσθέσετε αξία στους συνδρομητές σας. Εάν τα email σας δεν επιταχύνουν το στάδιο του συνδρομητή σας στον κύκλο των πωλήσεών σας, μην τα στείλετε. Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να κατανοήσετε το άβαταρ του πελάτη σας και να παράγετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται τόσο με τους στόχους του πελάτη όσο και με το πώς το προϊόν σας συμβάλλει στην επίτευξή τους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επόμενη ενότητα για να εμβαθύνετε στο περιεχόμενο των εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και σε άλλους τομείς της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Πώς το μάρκετινγκ περιεχομένου εντάσσεται στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
Χρειάζεστε περιεχόμενο για να φροντίζετε τους leads. Είναι η γέφυρα που μεταφέρει τους ανθρώπους από τις εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στον ιστότοπό σας. Μετατρέπει τους οπαδούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε επισκέπτες του ιστότοπου. Και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στις διαφημιστικές σας καμπάνιες για να ζεστάνετε την ψυχρή επισκεψιμότητα. Είναι η απόλυτη μορφή δέσμευσης. Και, είναι η προϋπόθεση για να ζεστάνετε τους πελάτες σας μέσω οποιουδήποτε καναλιού. Υπάρχουν διάφοροι τύποι περιεχομένου – αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο, infographics και ούτω καθεξής. Ωστόσο, το πιο σημαντικό κομμάτι περιεχομένου είναι το περιεχόμενο του ιστότοπου.
Συγκεκριμένα, τα ιστολόγια.
Οι εταιρείες που διατηρούν ιστολόγιο βλέπουν 3 φορές επιχειρήσεις που δεν διατηρούν ιστολόγιο. Και με τα περιουσιακά στοιχεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και τις διαφημιστικές εκστρατείες σας, θα έχετε ήδη τα απαραίτητα εργαλεία για την προώθηση του περιεχομένου του ιστολογίου σας.
Πώς να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου Για να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου, ακολουθήστε τα ακόλουθα βήματα:
- Βήμα 1) Εγκαταστήστε ένα ιστολόγιο στον ιστότοπό σας. Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε το WordPress. Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι στο WordPress, συνιστούμε να εγκαταστήσετε το WordPress σε “υποφάκελο” ή “υποτομέα” συνδέοντάς το με τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας.
- Βήμα 2) Αναπτύξτε ένα ημερολόγιο ιστολογίου. Χρησιμοποιήστε το άβαταρ του πελάτη σας για να σχεδιάσετε θέματα ιστολογίου που θα απασχολήσουν τους αναγνώστες σας.
- Βήμα 3) Γράψτε και δημοσιεύστε το περιεχόμενο του ιστολογίου σας. Μετά τη δημοσίευση του περιεχομένου σας, προωθήστε το. Μπορείτε να προωθήσετε το περιεχόμενό σας μέσω του SEO, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της διαφήμισης και των προσπαθειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μόλις μάθατε το “γιατί” και το “πώς” του lead nurturing. Θυμηθείτε, όλα έχουν να κάνουν με τα σημεία επαφής. Και μπορείτε να αξιοποιήσετε την επαναληπτική εμπορία, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το μάρκετινγκ περιεχομένου μέσω διαφόρων σημείων για να περιθάλψετε τα leads σας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΈΝΟ
Τώρα ας προχωρήσουμε στο πιο σημαντικό μέρος της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΣΑΣ
Ο δικτυακός σας τόπος είναι ο κόμβος της ψηφιακής σας στρατηγικής μάρκετινγκ. Είναι το “κατάστημά” σας. Οι επισκέπτες σας θα λάβουν αποφάσεις αγοράς με βάση την παρουσίασή σας. Είναι ζωτικής σημασίας ο ιστότοπός σας να κάνει την καλύτερη πρώτη εντύπωση.
Μπορείτε να έχετε #1 κατατάξεις στο Google, εκατομμύρια followers και συνδρομητές και μια φοβερή διαφημιστική καμπάνια. Ωστόσο, δεν θα δείτε μετατροπές αν η ιστοσελίδα ή η σελίδα
του προορισμού σας είναι αποτελεσματική. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι αποφασίζουν αν εμπιστεύονται τον ιστότοπό σας μέσα στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα από την άφιξή τους.
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ιστότοπού σας είναι ελκυστικός, φιλικός προς το χρήστη και ανταποκρίνεται. Ακούστε πώς:
Βήμα 1) Επιλέξτε ένα θέμα ιστότοπου που θα αρέσει στους χρήστες σας. Χρησιμοποιήστε το άβαταρ του πελάτη σας και την ανάλυση του ανταγωνισμού για να διαπιστώσετε ποιες είναι οι προτιμήσεις των καταναλωτών όσον αφορά το σχεδιασμό του ιστότοπου. Στη συνέχεια, προσθέστε λίγη δημιουργικότητα και αναπτύξτε έναν ιστότοπο που να είναι ευρέως αποδεκτός και μοναδικός για την επωνυμία σας.
Βήμα 2) Όταν σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, κρατήστε τον απλό. Αποφύγετε τα φανταχτερά, περίπλοκα πράγματα, όπως τα sliders. Αυτά τα πράγματα μενού για να οργανώσετε τις σελίδες σας. Χρησιμοποιήστε εικόνες για να απεικονίσετε το μήνυμά σας. Προσθέστε κουμπιά κλήσης προς δράση για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να μετακινηθούν από τη μία σελίδα στην άλλη. Χρησιμοποιήστε μεγαλύτερες γραμματοσειρές και ελαχιστοποιήστε τις στήλες. Με πιο απλά λόγια, διευκολύνετε τους χρήστες να παίρνουν αυτό που χρειάζονται από τον ιστότοπό σας.
Βήμα 3) Κάντε το σχεδιασμό του ιστότοπού σας responsive. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του Διαδικτύου έχουν πρόσβαση στον ιστό μέσω μιας κινητής συσκευής. Φροντίστε να δώσετε προτεραιότητα στο σχεδιασμό του ιστοχώρου σας για κινητά τηλέφωνα έναντι του σχεδιασμού σας για υπολογιστές. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να μπορεί να προβληθεί από οποιαδήποτε κινητή συσκευή, tablet ή υπολογιστή. Ένας ιστότοπος που δεν ανταποκρίνεται είναι σαν να προωθείτε τη λάθος διεύθυνση σε ένα πάρτι. Οι άνθρωποι δεν θα εμφανιστούν! Μην κάνετε αυτό το λάθος Αυτή είναι η ακριβής στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να τριπλασιάσετε τις πωλήσεις σας. Ακολουθεί μια σύντομη σύνοψη. Ο πιο αποδοτικός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και την προβολή σας στο διαδίκτυο είναι να επενδύσετε στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, στη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν αναπτύξετε αυτά τα περιουσιακά στοιχεία, δεν θα χρειαστεί να βασιστείτε τόσο πολύ στην ψηφιακή διαφήμιση. Το μειονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι χρειάζεται πολύς χρόνος για να εφαρμοστεί και να αποκομίσει αποτελέσματα. Πρέπει να είστε πρόθυμοι να επενδύσετε τουλάχιστον 6-12 μήνες πριν δείτε σημαντικά αποτελέσματα. Μια σύντομη λύση είναι να επενδύσετε στην ψηφιακή διαφήμιση. Συγκεκριμένα, στη διαφήμιση μέσω Google και Facebook. Μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις και να αρχίσετε να διαφημίσεις σας για τουλάχιστον 3 μήνες, θα πρέπει να αρχίσετε να βλέπετε μια ανοδική άνοδο στις μετατροπές.
Για εκείνους που δεν μετατρέπονται αμέσως, που είναι αρχικά η περισσότερη κίνηση, συνιστούμε να προσθέσετε στη στρατηγική σας το lead nurturing. Το lead nurturing αποτελείται από remarketing, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μάρκετινγκ περιεχομένου. Ο στόχος είναι να αυξήσετε τα σημεία επαφής με τις ενδιαφερόμενες προοπτικές και να επιταχύνετε τον κύκλο των πωλήσεών σας. Και τέλος, συζητήσαμε για την ιστοσελίδα σας. Η ιστοσελίδα σας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Καθορίζει το ποσοστό μετατροπής σας και πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένος.
Τώρα, ας μιλήσουμε για την εφαρμογή
Τι γίνεται τώρα;
Τώρα που έχετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, πρέπει να την εφαρμόσετε.
Ακολουθούν Οι επιλογές σας:
- Κάντε το μόνοι σας
- Πρόσληψη υπαλλήλου
- Πρόσληψη πρακτορείου
Ας συζητήσουμε και τις τρεις επιλογές.
Ο καθένας μπορεί να εφαρμόσει μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Ωστόσο, χρειάζεται χρόνος. Θα υπάρξουν δοκιμές και λάθη. Και για τους νέους ψηφιακούς έμπορους, στην αρχή θα είναι περισσότερο λάθος παρά Οτιδήποτε άλλο. Για όσους έχουν μικρό προϋπολογισμό, η μόνη σας επιλογή μπορεί να είναι να το κάνετε μόνοι σας. Θα χρειαστεί να επενδύσετε σε πολλή εκπαίδευση για να κατανοήσετε πλήρως τα στοιχεία. Και, θα πρέπει να προγραμματίσετε ρεαλιστικά μια πιο αργή ανάπτυξη της επιχείρησής σας, επειδή θα ξοδεύετε πολύ χρόνο προσπαθώντας να μάθετε και να εφαρμόσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η πρόσληψη ενός υπαλλήλου είναι πιο ιδανική. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να συνεχίσετε να εργάζεστε για τη διαχείριση της επιχείρησής σας – αναπτύσσοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αντιμετωπίζοντας τους πελάτες, διαχειριζόμενοι τα Οικονομικά και άλλα στοιχεία στη λίστα εργασιών κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης.
Όμως, Οι έμπειροι υπάλληλοι είναι πολύ ακριβοί. Συν τοις άλλοι, πιθανότατα θα πρέπει να εκπαιδεύσετε και να διαχειριστείτε τους υπαλλήλους σας. Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις δεν διαθέτουν 50.000 δολάρια, συν τα επιδόματα, για να προσλάβουν έναν και μόνο υπάλληλο πλήρους απασχόλησης. Αυτό μας Οδηγεί στην πρόσληψη ενός πρακτορείου. Τα πρακτορεία υπάρχουν για να παρέχουν τις ακριβείς υπηρεσίες που χρειάζεστε σε ένα κλάσμα του κόστους. Προσλαμβάνουν έμπειρους υπαλλήλους με εξειδικευμένες δεξιότητες. Ένα πρακτορείο “με το κλειδί στο χέρι” μπορεί να σας βοηθήσει να εφαρμόσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ γρήγορα και αποτελεσματικά.
Είναι, ωστόσο, πολύ δύσκολο να βρεθεί ένα πρακτορείο. Φροντίστε να εξετάσετε προσεκτικά τις διαδικτυακές κριτικές τους στο Facebook, το Google και το Yelp. Και αν διαβάζετε αυτό το ιστολόγο, θα πρέπει να εξετάσετε έντονα το τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ 5 αστέρων. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε να υλοποιήσετε τη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.
Πηγή : http://www.lyfemarketing.co/
Μετάφρασή easystudy.gr